dilluns, 23 de març del 2015

Els meus obstacles, tot un drama!

Estava plovent  
I jo sense el meu paravent
Anava completament xopada
Tot i que sóc ben espavilada

Els mitjons mullats
I els dits arrufats  
Em vaig desar una cosa
Molt valuosa

Era l’hora de dinar
I els coberts em vaig oblidar
Sopa per menjar
I un pèl dins el plat em vaig trobar
El rellotge espatllat
I a la feina vaig fer tard

A l’estació de tren vaig arribar
I aquest sense mi va marxar
Una hora l’havia d’esperar
I la meva paciència es va esgotar

De tan neguitosa que estava
Una ungla devorava  
I tota la brioxeria de la pastisseria   
El meu estómac digeria

Remordiments de consciència
En tota la seva essència
Desitjos d’oblidar
Que no em permetien rutllar

En tornar a la realitat
Una dutxa amb serenitat
Obro la mampara
I la tovallola em desempara

Una llista de tasques amuntegades
M’esperen abandonades
Però el temps passa
I la situació no avança

Decideixo marxar a dormir
Per trobar la pau en mi
Però el tic tac del rellotge
Em posa ferotge  
Així que el millor serà veure el GH Vip
Per després sentir-me tip







1 comentari:

  1. aquest meravellós poema d'una gran inexperta va dedicat a la quey i a totes les persones que patim els obstacles de la mentalitat de l'Occident

    ResponElimina